Ken je dat gevoel? Een dag, week of weken heel druk zijn met telefoon/mail/afspraken/meetings, geen tijd om te lunchen, broodje achter je laptop want een dag heeft veel te weinig uren. Einde van de dag, ben je uitgeteld en waar ben je nou zo druk mee geweest? Je gaat na wat je wilde doen (of hebt zelfs een to-do lijst gemaakt) en niets van die zaken heb je kunnen doen. Klopt je lijst dan niet? Zeker weten van wel, maar waarschijnlijk is de lijst een maand later precies hetzelfde…al dan niet langer. Durf jij dingen uit handen te geven? In de meeste gevallen zal het antwoord op de herkenbare situatie ‘nee’ zijn. En waarom niet? Is het erg om hulp te vragen? Of denk je dat niemand anders het beter kan dan jij? Als dat zo was, had jij nooit een to-do lijst gemaakt. Sta je open om te inventariseren wat jouw situatie is? Stuur mij een pb en jij ontvangt een vrijblijvende scan om jouw werkzaamheden in kaart te brengen, en check hiermee of jij dit inderdaad onder controle hebt! hashtag#controlehashtag#werkuithandengevenhashtag#coordinatorhashtag#officesupporthashtag#projectsupporthashtag#lefvirtualsupport

Leave a Comment